בית מודרני כפרי

בית מודרני וכפרי!

עיצוב בית חם ומקסים, הפעם הלקוחות הם אלו שכותבים עלי:
לפני 10 שנים קנינו בית פרטי.
בבית היה מטבח שהאנשים הקודמים שגרו בו תכננו ( בדיוק בגובה שלי) ווילונות של האנשים הקודמים ובגדול הכל נשאר בדיוק כמו שהיה ואני רציתי
שיהיה אחר- שיהיה שלי.
אז חלמנו וחיכינו שיגיע הרגע המתאים לשינוי, והחלום חיכה 10 שנים ובנתיים חגגנו לילדים ברמצווה/בת מצווה, טסנו לחו"ל, שיפצנו את הגינה והזמן עבר..
והנה הגיעה לה הקורונה, ואני נשארתי בלי עבודה ובלי עשייה והחלטנו שעכשיו זה זמן להגשמת חלומות. חיפשנו מישהי שתחלום איתנו ביחד ואחרי כמה מפגשים עם מעצבות וקבלנים הלב ידע שהבחירה הנכונה עבורינו היא רוית.
אני ורוית זה סיפור של שנים, מכירות מתקופת עבודתה כמדריכת התעמלות תנועה לגיל הרך (משם אני יודעת שהיא אוהבת תנועה וילדים, שהיא יצירתית וכשרונית), דרך פעילויות תכנים משמעותיים לנשים שהיא יוזמת (משם אני יודעת על רגישותה לאחר, על חכמתה ועל היכולת להקשיב באמת ללב) ועד הכובע הנוסף שלה מעצבת בתים (מכאן אני יודעת שהיא מקצוענית, דייקנית, עובדת עם אנשי המקצוע הטובים ביותר, חושבת מחוץ לקופסא ומוצאת את הפתרונות המדוייקים ללקוחות שלה)
נחזור לחלום שלנו..
רציתי ריצפת פרקט, מטבח חדש, להוסיף אור בבית ובגדול שיהיה לי ולמשפחה שלי הכי נעים בבית.
אז לא היה לי מושג שככה זה יצא…
רוית היתה לאורך כל הדרך, בתכנונים, בחנויות, ברכישות, דאגה להגיע לבית בכל שלב ולראות איך הדברים מתקדמים, היתה בקשר יומיומי איתי ועם הקבלן שעבד.
בכל פעם שנוסף עוד משהו חדש היא התרגשה איתנו ושמחה איתנו.
תודה רבה על הגשמת החלום שלנו, ממליצה בעיניים עצומות לכל מי שרוצה לשפץ את ביתו.
 
תודה! תודה! היה לי העונג
צילמה בכישרון: מירב בן צור https://www.meiravbenzur.com/
 
הרשמו לבלוג

הירשם לבלוג באמצעות המייל

הירשם לבלוג באמצעות המייל

הזן את כתובת המייל שלך כדי להירשם לאתר ולקבל הודעות על פוסטים חדשים במייל.