חדרי הלב - מפגשי נשים

סופ״ש נשים

מפגש נשים ביתי ואינטימי, בוילה קסומה, טבולה בירוק, ל 15 נשים בלבד, מלא בתוכן נשי מצמיח ומרתק. דרך החיבור לעצמי והקשבה לעצמי (חווית הכאן והעכשיו) נחווה: 1. חיבור לקרקע ליציבות. תרגול גראונדינג - חיזוק הכוחות הפנימים. 2. הרגשת זרימה הפשוטה והקלה המשולבים בשקטי ואיזון פנימי 3. תחושת חיות ואנרגיה מחממת של האש הפנימית המניעה קדימה ועוזרת להגשים ולממש את מי שאת באמת.

הזמנה למעגלי נשים לגיבוש וארועים

מעגל נשים בשילוב מיינדפולנס
זמן של חוסר וודאות, זמן קורונה, זהו הזמן המדוייק עבורנו להתמיר את החוזקות שלנו, להעצים חלקים טובים בתוכנו. מטרת המפגשים: ליצור קבוצת נשים תומכת כ"מדורת השבט". נעלה סוגיות ודילמות נשיות וחשיבה ברוח הבודהיזם. נפתח את המעגל במדיטציה ונסיים בהודיות.

הזמנה למפגשי תנועה וריקוד לנשים/ג'קונג

בעברי היתי מורה לתנועת ילדים במשך 20 שנה והיום אני מניעה נשים ומזמינה אותן למפגש לרקוד אותי
עם יד על הלב לא בא לך עכשיו לצאת בריקוד ולחגוג את חייך? תמיד שומעים על המקרים בדיעבדים שאם נשים היו חוגגות יותר כשעוד יכלו. מצבן הריגשי היה טוב יותר, האישור לעשות מה שבא לך הוא רק מעצמך בכל רגע שתבחרי. מזמינה אותך למפגש תנועה מיוחד שמטרתו חיבור לעצמי, להיות בקשר עם גופי, למצוא את הרכות, ההתעגלות שבך. להתחבר מחדש לתנועת החיים הזורמת בי.

הזמנה למפגש יום חיבור לעצמי בטבע

מפגש תרגול צ'יקונג לכל גיל
(מדיטציה בתנועה) פעילות תנועתית מעולם הצ'יקונג - מיינדפולנס בתנועה שתאפשר לך למצוא אי של שקט בתוכך. ננקה את רעשי היום- יום נחדד את החושים שמאפשרים לחוות את הרגע נהיה בתשומת לב לתחושות הגוף ללא שיפוטיות וביקורת נתבונן על המחשבות שלנו מהצד.

בלוג על עולמן הרגשי של נשים