בית בסגנון יווני טבעי

אחד הדברים שאני הכי מאושרת בהם בתהליך עיצוב הבית הוא היכולת לגרום לאדם לחיבור עמוק עם ביתו בו הוא גר. ולתרגם לו את עולמו הפנימי לחיצוני כשהוא חוזר הביתה ירגיש שהבית מבטא את אישיותו ומסונכרן איתו.

עם הזמן פיתחתי כלי עזר שיתנו מענה לתרגום הסיפור האישי של האדם ולחיבור לביתו בשאלונים, כרטיסיות ותמונות. בתהליך אני נמנעת מכללים וחוקים ש"ככה צריך וככה נכון", המטרה להביא את האדם ומשפחתו הכי קרוב לעצמם ולתת להם ביטוי על קירות הבית כמו מילות השיר "אדם בתוך עצמו הוא גר". משם מתקבלות הבחירת של הצבעוניות, חומרים וקונספט הנבחר, כך שבימיי הרכישות מתבצעות רכישות מדוייקות.
עיצוב הבית לענת התבצע איתה בשיתוף פעולה מלא וזו היתה חוויה מיוחדת במינה. ענת רצתה לשדרג את ביתה, לשלב את הריהוט הקיים עם חדש, לענת היה חשוב יותר מכל שהבית יבטא את כל החלקים העשירים שבה, שתרגיש מחדש את החיבור אליו אחרי תהליך גירושים שעברה. ביחד עם בנותיה עברנו מסע של מילים וריפוי הלב ואלו המילים שבחרו לבטא בבית: חופש, אהבה, משפחתיות וחום ומכאן יצאנו לדרך….
ענת, מעבירה עוזרת לאנשים למצוא קרירה מתוך יעוד ומימוש עצמי, היה לה חזון שביתה יכיל מרחב לימודי והתפתחותי בו תוכל לקיים את הסדנאות שלה. בהתאם לכך נבחר שולחן אוכל עגול ורחב, ושונו מיקומם של הספות ופינת האוכל בחלל.
בנוסף ענת מוציאה מסעות נשים בארץ וליוון והיה חשוב לה להכניס את החוץ פנימה, בתזכורת ים תיכונית בצבעי כחול לבן ובשילוב חומרים טבעיים, עץ גולמי, צמחיה וטקסטיל טבעי, קיבלנו את המראה הרצוי.
הבית כהגדרתה "הוא התממשות כל החלומות שלנו", הוא הפך למרחב משפחתי, זוגי, אוהב, מכיל, עוטף עם יכולת השראה וביטוי לכל בני הבית בפינות הקטנות שיצרנו לכל התחביבים שלהם: נגינה, קריאה, ציור ספורט ואפיה.
ענתי אהובה, היה לי העונג להפוך לך מקום לבית, מי יתן ועוד הרבה חלומות נוספים יתממשו בו ⁦
הרשמו לבלוג

הירשם לבלוג באמצעות המייל

הירשם לבלוג באמצעות המייל

הזן את כתובת המייל שלך כדי להירשם לאתר ולקבל הודעות על פוסטים חדשים במייל.